неділю, 17 травня 2020 р.

Тиждень: ТРАНСПОРТ 

Завдання для дистанційного навчання з 18.05.2020 по 22.05.2020


Щоб дізнітися, де заховалися цікаві завдання

 з математики та української мови тисни на посилання:


https://6837020.blogspot.com/p/blog-page_77.html?m=1


Любий мій 1-Г клас! 
Виконайте письмові завдання у зошитах:
✈️«2000 вправ та завдань» ст. 39 - 41
🚃Зошит рожевий з математики ст.56-59
🚑Зошит для списування: ст.31, слово хвилях  звуко-букв. аналіз
🏎Зошит «Українська мова» жовтий: ст.56 - 59
🚲Посібник «Від букви до слова» ст.23 - 26
🚁Зошит «Я досліджую світ» ст.18 - 21
🛳Хрестоматія «Читаємо на канікулах» ст.146 - 160 - виразне читання
Чекаю фото ваших робіт! Катерина Євгеніївна




Проблемні запитання:
  • Який буває транспорт?
  • Як бути гарним пасажиром?
  • Для чого потрібні правила дорожнього руху?
  • Який транспорт найкращий?
  • Який транспорт є у моїй місцевості?
Завдання: 
1.    Дослідити різні види транспорту, зокрема й ті, що є в рідній місцевості.
2.    Поглибити знання дітей про правила дорожнього руху.
3.    З’ясувати важливість правил користування транспортом.
4.    Формувати екологічну свідомість учнів.
5.    Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співразмовника, взаємодіяти з однокласниками.
6.    Спонукати малят до висловлювання власних думок у письмовій формі в “Щоденнику вражень”.
Очікувані результати:
-         знатимуть
  • види транспорту, поширені в рідній місцевості, їх особливості;
  • екологічні види транспорту;
  • правила поведінки на дорозі й у транспорті;
-         вмітимуть
  • пояснити, чому від дотримання правил дорожнього руху залежить життя і здоров’я;
  • розповідати про виплив транспорту на довкілля;
  • входити в роль “водія” (велосипедиста), пасажира, пішохода та пояснювати правила поведінки відповідно до цієї ролі;
  • користуватися найпоширенішими видами транспорту рідної місцевості;
  • застосовувати правила дорожнього руху та правила користування транспортом;
  • уважно слухати одне одного під час спілкування;
  • висловлювати власну думку щодо переваг і недоліків конкретних видів транспорту;
  • застосовувати математичне мислення в розв’язанні проблемних ситуацій.

























Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
18.05.2020 ЯДС (Мовно-літературна галузь)

Бесіда «Що ми знаємо про транспорт?»

  • Які види транспорту ви вже знаєте?
  • Які транспортні засоби ви бачили у нашому місті/селі?
  • Чи можна обійтися без транспорту?
  • Як ви гадаєте, чи впливає (а якщо впливає, то яким чином?) транспорт на довкілля?
  • Як зробити так, щоб транспорт був безпечним для природи?
  • Де «живе» транспорт?
  • Що треба робити, якщо транспортний засіб, наприклад, автомобіль, зламався?
  • Для чого потрібні правила дорожнього руху?
  • Які дорожні знаки ви бачили/знаєте?
  • Для чого потрібен світлофор?
Наступне завдання старайся виконати правильно, адже на тебе чекає сюрприз-подарунок!

Які службові автомобілі ти бачив/ бачила на вулицях нашого міста? Запам’ятай номер телефону!

Такий службовий автомобіль сконструювала наша Марійка Чорпіта! Здогадайтесь, до якої служби він відеоситься?


 Бесіда «Природа і транспорт»
-Чи завжди автомобілі приносять користь?

- Як автомобілі впливають на природу? 
-Вони сигналом своїм відлякує тварин, бензин із автомобілів потрапляє в річку і забруднює її, вихлопні гази забруднюють повітря...

- Що ж потрібно зробити, щоб вирішити проблему із забрудненням
транспортом навколишнього середовища?

- Які види транспорту не забруднюють навколишнє середовище?

- Чому корисно користуватися велосипедом, самокатом? Чи вмієте їздити
велосипедом?

Конструктори вже створюють транспортні засоби, які не
 забруднюють навколишнє середовище. Це електромобілі!

«МРІЯ»





      Наша Україна пишається найбільшим та найпотужнішим в світі транспортним літаком МРІЯ.  Який є лише в Україні і був збудований на авіаційному заводі імені Антонова в Києві. Головний конструктор Віктор Ілліч Толмачов.


Перегляньте сюжет новин! Подивіться на реальні розміри літака Мрія! Чим цей літак відрізняється від інших?



Письмове завдання: зроби звуко-буквений  аналіз слова МРІЯ ( Слово, транскрипція, звукова схема, наголос, кількість складів, букв, звуків)


Прочитай, які були найперші винаходи транспорту: поїзд, велосипед, автомобіль, трамвай, літак та батискаф.

 


Уважно розглянь дорожні знаки! Які ти вже знаєш? Які для тебе нові?










Перевір себе, чи добре ти знаєш назви дорожніх знаків!



18.05.2020 ЯДС (Мовно-літературна галузь)   
Розгадай ребуси! Та поміркуй, до якого виду транспорта належать відгадані слова.
А це свій ребус придумала та намалювала Валерія Кваснєвська!  Відгадайте, яке слово зашифровано?

Гра: «Хто чим керує» 
 -Хто керує літаком?
- Хто керує машиною? 
-Хто керує ракетою?
-Хто керує пароплавом?
-Хто керує вертольотом?
- Хто керує автобусом?
- Хто керує поїздом?
- Як одним словом назвати те, що ви назвали? 
Слова для довідки: 
(Професії)  (Льотчик) (Шофер, водій)  (Космонавт)  (Капітан)   (Льотчик)  (Водій)  (Машиніст)

20.05.2020 ЯДС ( Математична галузь)

Роздивись умови задач про транспорт. Поміркуй, до якого типу вони належать:
*на знаходження суми;
*на знаходження невідомого доданку;
*на збільшення/ зменшення на кілька одиниць;
*на різницеве порівняння.
 Усно розв’яжи ці задачі.
Яких типів задач (з тих, що ми вивчали) ви не побачили на цих картинках?
*на знаходження різниці;
*на знаходження зменшуваного;
*на знадходження від’ємника;

Знайдіть суму всіх вагонів: 

20.05.2020 ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО


Намалюй транспорт на якому б хотів приїхати до школи! Це може бути і транспорт майбутнього! Фантазуй і малюй! 
Наступні схеми тобі можуть допомогти!







А ось - перша робота! Саша Костина намалювала чудову машину!!! 
        Вертоліт Аріни Шебанової!
 Вантажівка Марійки Чорпіти!
Неділько Діма намалював легковий автомобіль!

Перегляньте відео про транспорт майбутнього. Поміркуйте, чи зручний він, чи комфортний, чи безпечний? Чи хотіли б ви на такому проїхатись?


20.05.2020 ЯДС ( Технологічна галузь)

Створи власне авто!






     Саша Костина змайструвала чудову машину для своєї ляльки!!!
Женя Чернега виготовив справжній Бетмобіль!




Валерія Кваснєвська придумала автівку для Лего-дівчинки! На перегонах вона під номером 7!!!


22.05.2020 ЯДС ( Природнича галузь)

Підпиши аркуш (прізвище та ім’я), та виконай тест. Зроби фото та відправ вчителю по вайберу!

Тест « Природа»
1.Жива природа – це:
А. Люди, тварини, рослини, повітря.
Б. Люди, тварини, рослини, машини, гриби.
В. Люди, тварини, рослини, гриби, бактерії, віруси.

2. Рослини і тварини – це живі організми, бо вони:
А. Народжуються, відмирають.
Б.​ Народжуються, відмирають, дихають, живляться, ростуть і розвиваються, розмножуються.
В.​ Народжуються, відмирають, засинають, просинаються, живляться, ростуть і розвиваються.

3. В якому рядку кольори веселки розташовані в правильному порядку:
А. Червоний, Оранжевий, Жовтий, Зелений, Синій, Блакитний, Фіолетовий
Б. Червоний, Оранжевий, Жовтий, Зелений, Блакитний, Синій, Фіолетовий
В. Червоний, Оранжевий, Зелений, Блакитний, Жовтий , Синій, Фіолетовий

4. Бактерій багато:
А. У прибраному приміщенні. 
Б. На немитих руках.
В. На митих овочах і фруктах.

 5. Нежива природа – це:
А.​ Сонце, місяць, зорі, хмари, повітря, вода, корисні копалини.
Б.​  Сонце, місяць, зорі, хмари, повітря, ґрунт, дерева, каміння, вода.
В. Сонце, місяць, зорі, хмари, ґрунт, каміння, риби, птахи.

6. Які умови потрібні рослинам для росту і розвитку?
А. Ґрунт, повітря, світло, тепло, вода, поживні речовини.
Б. Ґрунт, повітря, світло, вода, поживні речовини. 
В.​ Ґрунт, світло, тепло, вода, поживні речовини.

7.​ До природи належить:
А. Стіл, їжак, черепаха.
Б. Зозуля, кріт, гриб.
В. Олівець, зошит, книжка. 

8. Рукотворні предмети:
А. Дерева, трава, ґрунт.
Б. Троянда із паперу,​ зошит, книжка.
В.​ Стіл, їжак, черепаха.

9. Тварини поділяються на:
А. Дикі та свійські.
Б. Пухнасті та колючі.
В. Великі та маленькі.

10. Тіло вкрите шерстю. Народжують малят живими. Вигодовують малят молоком. Це:
А. Комахи.
Б. Ссавці.
В. Птахи.

11. Чим вкрите тіло риб?
А. Шкірою.
Б. Лускою.
В. Мушлями. 

12. Чим птахи відрізняються від інших тварин:
А. Розмір, крила, дзьоб.
Б. Крила, дзьоб, пір’я.
В. Швидкість, чудовий зір, дзьоб.

22.05.2020 ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Розглянь спортсменів та їх спортивний інвентар. Який м’яч підходить для них?


       Прогулянки на велосипеді, самокаті, гіроборді та роликах корисні для здоров’я! На чому подобається кататись тобі? Зніми відео, та покажи свою майстерність! Відео завантажуй на Padlet!

Наш Чернега Женя показав який він вправний і на велосипеді, і на роликах, і на тракторі!!!)))

















Немає коментарів:

Дописати коментар

ВІТАЮ ЗІ СВЯТОМ ОСТАННЬОГО ДЗВОНИКА!          Мої маленькі дітки! Ось і закінчився перший рік вашого навчання! Ви справились з усі...