понеділок, 11 травня 2020 р.



Тиждень: МИ - УКРАЇНЦІ, МИ - ЄВРОПЕЙЦІ!

Завдання для дистанційного навчання з 12.05.2020 по 15.05.2020


Щоб дізнітися, де заховалися цікаві завдання

 з математики та української мови тисни на посилання:


https://6837020.blogspot.com/p/blog-page_77.html?m=1


Любий мій 1-Г клас! 
Виконайте письмові завдання у зошитах:
«2000 вправ та завдань» ст.36-38
Зошит рожевий з математики ст.53-55
Зошит для списування: ст.30, слово щось  звуко-букв. аналіз
Зошит «Українська мова» жовтий: ст.50-55
Посібник «Від букви до слова» ст.57-58 
Зошит «Я досліджую світ» ст.54-57
Хрестоматія «Читаємо на канікулах» ст.130-145- виразне читання
Чекаю фото ваших робіт! Катерина Євгеніївна








Проблемні запитання:
  • Українці — хто ми?
  • Що закодовано в українській вишиванці?
  • Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?
Завдання :
1.    Виховувати учнів громадянами України, які дотримуватимуться європейських цінностей.
2.    Формувати усвідомлення власної ролі в житті суспільства, розширювати знання учнів про Європейський Союз.
3.    Закріпити знання дітей про Україну; продовжити ознайомлювати їх з вишиванням як одним із видів українського декоративно-прикладного мистецтва, орнаментами вишиванок, елементами українського національного одягу.
4.    Продовжити вчити дітей бачити самобутність та оригінальність українського національного вбрання, прикрашати одяг готовими елементами української вишивки; сприяти розвитку інтересу до завдань художньо-естетичного характеру.
5.    Виховувати громадянські й патріотичні почуття: любов до Батьківщини, гордість за свій народ, повагу та шанобливе ставлення до традицій українського народу.
6.    Навчати слухати співрозмовника.
7.    Навчати взаємодії в парах та групах.
8.    Сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам’яті, активності.
9.    Розвивати кмітливість, фантазію.
Очікувані результати:
знатимуть:
  • що Україна – європейська країна;
  • назви деяких країн Європи;
  • деякі символи української вишиванки та їх значення;
умітимуть:
  • пояснювати, кого називають українцями;
  • складати власний орнамент для української вишиванки;
  • взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальної мети.

Я досліджую світ


12.05.2020 ( Мовно-літературна галузь)

Переглянь першу серію мультфільму « Моя країна - Україна»

         Що це за Європа така, чи далеко вона розташована — спитаєте ви. 
Відповідь вас здивує, бо вона... просто тут, де й ви. Адже Україна — одна з країн, що належать до європейської частини світу.
          Щоб легше орієнтуватися у світі, ще в давнину люди умовно розподілили його на частини й дали їм назви: Америка, Африка, Азія, Європа, Антарктида, Австралія і Океанія. Ми, українці, живемо в Європі. А хто ще?
          У Європі розташовано близько 50 країн, деякі з них, як-от Росія й Туреччина, не повністю, а лише краєчком, тоді як більша частина їхніх територій — в Азії.
         Країни Європи дружать між собою. Аби допомагати одна одній, вони створили
Європейський Союз і спільно вирішують багато питань. Наприклад, щоб легше було
 торгувати, Німеччина, Франція, Словаччина та інші країни домовилися мати спільні гроші — євро. А ще дозволили всім громадянам Євросоюзу вільно подорожувати через свої кордони.
        Уже 27 років, відтоді, як Україна стала незалежною, ми намагаємося будувати нашу країну, згідно з європейськими цінностями.

       Хто ж такі українці? Прочитайте роздуми дітей і спробуйте відповісти на їх запитання.
Чи подорожували ви країнами Європи? Де вам сподобалось найбільше. Присилайте фото з своїх подорожей, вказуйте яка країна (Україну також можна).
Нове посилання на Padlet https://padlet.com/6837020/Bookmarks

12.05.2020 ЯДС (Мовно-літературна галузь)

Відгадайте тему заняття! 
Для цього розгляньте малюнки і запишіть назви кожного зображення. У кожному слові – назві зображення виділіть літеру, на яку вказує цифра поряд із малюнком. Із виділених літер утворіть слово – назву теми заняття. Прочитайте його.


Продивись комікс про вишиванку! Чи погоджуєшся ти, що одягнувши вишиванку ти стаєш справжнім українцем?









Національний одяг українців

Запитання для обговорення:

• З чого складається жіночий традиційний одяг? А чоловічий?

 • Чим вони відрізняються?

• А що є для них спільним?

• Які кольори переважають у національному одязі українців?

• Чому традиційний одяг можна назвати видом народного мистецтва?

Підсумок: «Національний одяг є справжнім мистецтвом. Кожен куточок країни або навіть окремі села додавали щось своє у його оздоблення».




 



СИМВОЛИ УКРАЇНИ повинен знати кожен громадянин нашої держави! А ти вже вивчив/ вивчила їх?


Розгадайте ребуси
Переглянь відео. Чи вважаєш ти себе європейцем?



13.05.2020 ЯДС( Математична галузь)



Логічне завдання. Розглянь малюнки. Спробуй підібрати правильну відповідь.





Давай повторимо правила дорожнього руху, адже зараз ми починаємо частіше виходити на вулицю! Це чудово, але не забувай про безпечну поведінку!





13.05.2020  Образотворче мистецтво


        Спробуй бути дизайнером! Намалюй власну вишиванку для пана або панянки. Кольори та візерунки підбирай на свій смак!



                                                       




14.05.2020 ЯДС ( Технологічна галузь)


Перегляньте відео. Для виконання роботи вам потрібно кольорові олівці або фломастери, листочок в клітинку або звичайний аркуш паперу.


                    "Орнамент для вишиванки"


Роботи учнів:





15.05.2020 ЯДС ( Природнича галузь)


   Переглянь мультфільм. Чим може пишатись кожен українець?




Поділи картинки на групи:
перша - це природа, 
друга - те, що зроблене руками людей.

15.05.2020 Фізична культура

Виконуйте рухи разом з МОНАТІКОМ. Перед руханкою зробіть розминку.

Ось і закінчились заняття на цьому тижні!
Оціни свою роботу! Чи все тобі вдалося? Чи було легко, а можливо виникли труднощі? Ти з усім справився сам, чи була потрібна допомога дорослих?

Дякую за роботу! 

Гарного настрою!!!







Немає коментарів:

Дописати коментар

ВІТАЮ ЗІ СВЯТОМ ОСТАННЬОГО ДЗВОНИКА!          Мої маленькі дітки! Ось і закінчився перший рік вашого навчання! Ви справились з усі...