МАТЕМАТИКА
Завдання для дистанційного навчання у період
МАТЕМАТИКА
Завдання для дистанційного навчання у період
з 25 травня по 29 травня
26.05.2020
Пригадай все, що ми вчили про іменовані числа! Усно попрацюй:
Для вас цікаве завдання від чарівних тролів:
27.05.2020
Виконай завдання у зошитах!
✈️«2000 вправ та завдань» ст. 42 - 47
🚃Зошит рожевий з математики ст.60-64
29.05.2020
Зіграймо в гру! Станьте учасником перегонів! Бажаю успіхів!
Дякую вам, дорогі дітки і батьки, за роботу під час дистанційного навчання!
МАТЕМАТИКА
Завдання для дистанційного навчання у період
26.05.2020
Для вас цікаве завдання від чарівних тролів:
27.05.2020
Виконай завдання у зошитах!
✈️«2000 вправ та завдань» ст. 42 - 47
🚃Зошит рожевий з математики ст.60-64
🚃Зошит рожевий з математики ст.60-64
29.05.2020
Зіграймо в гру! Станьте учасником перегонів! Бажаю успіхів!
Дякую вам, дорогі дітки і батьки, за роботу під час дистанційного навчання!
МАТЕМАТИКА
Завдання для дистанційного навчання у період
з 18 травня по 22 травня
19.05.2020
Увага!!! Перегони!!!🚗🚕🚙🏎🛵
Розв’яжи приклади та дізнайся, на якій машині ти переможеш!
Вгорі над боксом є числа: 8, 9, 10, 5. Обери спочатку число 8 та розв’яжи всі приклади в яких відповідь дорівнюватиме 8. Потім обирай наступне число.
20.05.2020
Простим олівцем у зошиті придумай та намалюй по клітинках різний транспорт по рядку! Розфарбуй! Роботу виконуй чітко та охайно!
Розвяжи задачі. У зошит запиши тільки розв`язок.
МАТЕМАТИКА
Завдання для дистанційного навчання у період
Увага!!! Перегони!!!🚗🚕🚙🏎🛵
Розв’яжи приклади та дізнайся, на якій машині ти переможеш!Вгорі над боксом є числа: 8, 9, 10, 5. Обери спочатку число 8 та розв’яжи всі приклади в яких відповідь дорівнюватиме 8. Потім обирай наступне число.
20.05.2020
Простим олівцем у зошиті придумай та намалюй по клітинках різний транспорт по рядку! Розфарбуй! Роботу виконуй чітко та охайно!
Розвяжи задачі. У зошит запиши тільки розв`язок.
МАТЕМАТИКА
Завдання для дистанційного навчання у період
з 12 травня по 15 травня
12.05.2020
Письмове завдання:
Запиши у зошит. Порівняй. Постав знаки Розв`яжи приклади. Запиши у зошит. Спробуй запамятати їх. попроси батьків перевірити.
Пригадай:
Прочитай повну назву довжин та роздивись, як правильно скорочувати:
МІЛІМЕТР мм
САНТИМЕТР см
ДЕЦИМЕТР дм
МЕТР м
КІЛОМЕТР км
Зверни увагу, коли скорочуємо назви довжин, крапку не ставимо!
Письмове завдання:
Запиши у зошит. Порівняй. Постав знаки: <,>,=.
3дм 5см 35см
22дм 22см
10мм 1 дм
67 см 7дм 6см
1м 100см
13.05.2020
Пригадайте, як розв’язувати задачі на знаходження різниці:
✅ Такі задачі ми розв’язуємо за допомогою дії ВІДНІМАННЯ
✅ Слова: віддали, забрали, полетіло, зникло, сховались, поїхало, з’їли тощо- говорять про те , що потрібно віднімати ( знак мінус «-»)
✅ В короткій умові пишемо три головних слова, наприклад:
Було, Віддали, Залишилось.
Прочитай задачу. Розв’яжи її. Запиши коротку умову, розв’язок та відповідь.
В автобусі їхало 28 пасажирів. На зупинці вийшло - 12. Скільки залишилось пасажирів в автобусі?
А тепер пригадайте, як розв’язувати задачі на знаходження суми:
✅ Такі задачі ми розв’язуємо за допомогою дії ДОДАВАННЯ.
✅ Слова: купили, прилетіли, знайшли, додали, принесли, завезли тощо- говорять про те , що потрібно додавати( знак плюс «+»)
✅ В короткій умові, коли запитується: «скільки стало?» пишемо три головних слова, наприклад:
Було, Прийшло, Стало.
Прочитай задачу. Розв’яжи її. Запиши коротку умову, розв’язок та відповідь.
В класі було 30 учнів. У клас зайшло ще 6. Скільки всього стало учнів у класі?
МАТЕМАТИКА
Завдання для дистанційного навчання у період
12.05.2020
Письмове завдання:
Запиши у зошит. Порівняй. Постав знаки Розв`яжи приклади. Запиши у зошит. Спробуй запамятати їх. попроси батьків перевірити.
Пригадай:
Прочитай повну назву довжин та роздивись, як правильно скорочувати:
МІЛІМЕТР мм
САНТИМЕТР см
ДЕЦИМЕТР дм
МЕТР м
КІЛОМЕТР км
Зверни увагу, коли скорочуємо назви довжин, крапку не ставимо!
Прочитай повну назву довжин та роздивись, як правильно скорочувати:
МІЛІМЕТР мм
САНТИМЕТР см
ДЕЦИМЕТР дм
МЕТР м
КІЛОМЕТР км
Зверни увагу, коли скорочуємо назви довжин, крапку не ставимо!
Письмове завдання:
Запиши у зошит. Порівняй. Постав знаки: <,>,=.
3дм 5см 35см
22дм 22см
10мм 1 дм
67 см 7дм 6см
1м 100см
13.05.2020
✅ Такі задачі ми розв’язуємо за допомогою дії ВІДНІМАННЯ
✅ Слова: віддали, забрали, полетіло, зникло, сховались, поїхало, з’їли тощо- говорять про те , що потрібно віднімати ( знак мінус «-»)
✅ В короткій умові пишемо три головних слова, наприклад:
Було, Віддали, Залишилось.
Було, Віддали, Залишилось.
Прочитай задачу. Розв’яжи її. Запиши коротку умову, розв’язок та відповідь.
В автобусі їхало 28 пасажирів. На зупинці вийшло - 12. Скільки залишилось пасажирів в автобусі?
А тепер пригадайте, як розв’язувати задачі на знаходження суми:
✅ Такі задачі ми розв’язуємо за допомогою дії ДОДАВАННЯ.
✅ Слова: купили, прилетіли, знайшли, додали, принесли, завезли тощо- говорять про те , що потрібно додавати( знак плюс «+»)
✅ В короткій умові, коли запитується: «скільки стало?» пишемо три головних слова, наприклад:
Було, Прийшло, Стало.
Було, Прийшло, Стало.
Прочитай задачу. Розв’яжи її. Запиши коротку умову, розв’язок та відповідь.
В класі було 30 учнів. У клас зайшло ще 6. Скільки всього стало учнів у класі?
МАТЕМАТИКА
Завдання для дистанційного навчання у період
з 4 травня по 8 травня
05.05.2020
Письмове завдання:
Розв’яжи приклади. Запиши у зошит.
Спробуй запам’ятати їх. Попроси батьків перевірити.
Пригадай:
Письмове завдання:
Розв’яжи задачу.
Старший брат Віки виконав домашнє завдання за 1 годину. Вправу він писав 40 хвилин. Решту часу він читав казку. Скільки часу читав хлопчик?
?- Подумай, які головні слова в цій задачі?
?- Пригадай, 1 година - скільки це хвилин?
?- Який тип цієї задачі?
06.05.2020
Порівняй задачі. Склади до них короткі умови та розв’яжи. Запиши відповідь.
1. Бабуся поклала в кошик 15 яблук, а дідусь ще 4 яблука. Скільки яблук поклали в кошик бабуся та дідусь разом?
2. Бабуся зібрала 15 яблук. 4 яблука вона віддала дідусю. Скільки яблук залишилось у бабусі?
3. Бабуся поклала до кошику 15 яблук, а дідусь 4 яблука. На скільки більше яблук поклала бабуся, ніж дідусь?
4. Бабуся поклала до кошику 15 яблук, а дідусь - на 4 яблука менше. Скільки яблук поклав до кошику дідусь?
08.05.2020
Виконай завдання у зошитах.
«2000 вправ та завдань» ст.34-35
Зошит рожевий з математики ст.50-52
Математика
Завдання для дистанційного навчання з 27.04.2020 по 30.04.2020
05.05.2020
Письмове завдання:
Розв’яжи приклади. Запиши у зошит.
Спробуй запам’ятати їх. Попроси батьків перевірити.
Пригадай:
Письмове завдання:
Розв’яжи задачу.
Старший брат Віки виконав домашнє завдання за 1 годину. Вправу він писав 40 хвилин. Решту часу він читав казку. Скільки часу читав хлопчик?
?- Пригадай, 1 година - скільки це хвилин?
?- Який тип цієї задачі?
06.05.2020
Порівняй задачі. Склади до них короткі умови та розв’яжи. Запиши відповідь.
1. Бабуся поклала в кошик 15 яблук, а дідусь ще 4 яблука. Скільки яблук поклали в кошик бабуся та дідусь разом?
2. Бабуся зібрала 15 яблук. 4 яблука вона віддала дідусю. Скільки яблук залишилось у бабусі?
3. Бабуся поклала до кошику 15 яблук, а дідусь 4 яблука. На скільки більше яблук поклала бабуся, ніж дідусь?
4. Бабуся поклала до кошику 15 яблук, а дідусь - на 4 яблука менше. Скільки яблук поклав до кошику дідусь?
1. Бабуся поклала в кошик 15 яблук, а дідусь ще 4 яблука. Скільки яблук поклали в кошик бабуся та дідусь разом?
2. Бабуся зібрала 15 яблук. 4 яблука вона віддала дідусю. Скільки яблук залишилось у бабусі?
3. Бабуся поклала до кошику 15 яблук, а дідусь 4 яблука. На скільки більше яблук поклала бабуся, ніж дідусь?
4. Бабуся поклала до кошику 15 яблук, а дідусь - на 4 яблука менше. Скільки яблук поклав до кошику дідусь?
08.05.2020
Виконай завдання у зошитах.
«2000 вправ та завдань» ст.34-35
Зошит рожевий з математики ст.50-52
Математика
Завдання для дистанційного навчання з 27.04.2020 по 30.04.2020
28.04.2020
Уважно прочитай правила побудови відрізків.
Письмове завдання:
Накресли відрізок АВ довжиною 10 см. Підпиши.
Накресли відрізок CD довжиною 100мм.Підпиши.
Накресли відрізок KN довжиною 1 дм. Підпиши.
Який висновок можна зробити?
Письмове завдання:
Запиши у зошит:
2дм = ... см
5дм= ....см
10 дм = ... см
1 см = ... мм
8см = ... мм
10см = ... мм
Письмове завдання:
Розв’яжи приклади. Запиши у зошит. Спробуй запам’ятати їх. Попроси батьків перевірити.
7+3= 10-3= 6+4= 10-4=
8+3= 11-3= 7+4= 11-4=
9+3= 12-3= 8+4= 12-4=
9+4= 13-4=
Пригадай задачі на знаходження суми. Вони розв’язуються за допомогою дії додавання!
А сьогодні ми познайомимось з задачами на знаходження невідомого доданку.
1. Скільки всього лампочок? Скільки лампочок біля коробки? Де решта лампочок?
Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.
10 - 4 = 6(л.)
Відповідь: 6 лампочок у коробці.
Розглянь схеми задач на знаходження невідомого доданку (першого і другого). Такі задачі ми розв’язуємо за допомогою дії віднімання : від суми віднімаємо відомий доданок!
Письмове завдання:
Придумайте дві задачі:
1) на знаходження першого невідомого доданку,
2) на знаходження другого невідомого доданку. У зошит запишіть коротку умову, розв’язок і відповідь.
29.04.2020
Розглянь таблицю чисел першої сотні.
Назви числа другого десятка.
Назви числа восьмого десятка.
1) Скільки всього чисел у сотні?
2) Скільки всього десятків у числі 100?
3) Назви найменше і найбільше число першої сотні.
4) Назви числа, які стоять між 35 і 42; між 78 та 83.
5) Яке число є трицифровим?
6) Які числа мають 3 десятки?
2. Назви кількість десятків і кількість одиниць у кожному числі.
Яке число має найбільше десятків? А яке число має найменше?
1. Розгляньте, як виконано додавання. Обчисліть за зразком.
27 + 50 =...
64 + 30 =...
2. Розгляньте, як виконано віднімання. Обчисліть за зразком.
36 - 30 =...
94 - 40 =...
3. Розгляньте, як виконано додавання. Обчисліть за зразком.
56 + 3 =...
71 + 8 =...
4. Розгляньте, як виконано віднімання. Обчисліть за зразком.
87 - 5 =...
36 - 4 =...
1. Розгляньте, як виконано додавання. Обчисліть за зразком.
45 + 22 = ...
54 + 13 = ...
Вичвчи правило:
Під час додавання двоцифрових чисел до десятків додають десятки, до одиниць — одиниці. Потім додають отримані результати.
2. Розгляньте, як виконано віднімання. Обчисліть за зразком.
44 - 12 = ...
36 - 11 = ...
Вичвчи правило:
Під час віднімання двоцифрових чисел від десятків віднімають десятки, від одиниць — одиниці. Потім додають отримані результати.
МАТЕМАТИКА
Завдання для дистанційного навчання з 21.04.2020 по 24.04.2020
21.04.2020
Сьогодні працюємо з задачами на збільшення/зменшення числа на кілька одиниць.
Прочитайте задачі:
1) Білочка купила 9 горішків, а цукерок — на 3 менше. Скільки цукерок купила білочка?
Довідничок
«На 3 менше» означає «стільки ж, але без трьох». Це задача на зменшення числа на декілька одиниць.
2) Зайчик купив 3 капустини, а морквин — на 6 більше. Скільки морквин купив зайчик?
«На 6 більше» означає «стільки ж і ще 6». Це задача на збільшення числа на кілька одиниць.
Розгляньте, як потрібно записувати коротку умову, розв’язок та відповідь.
Вивчи правило:
Щоб збільшити число на кілька одиниць, потрібно додати. Щоб зменшити число на кілька одиниць, потрібно відняти.
Завдання:
за зразком скласти і записати у зошит дві задачі: 1)на збільшення числа на кілька одиниць та
2)на зменшення числа на кілька одиниць. Коротку умову записуй правильно, відповідно до норм оформлення робіт! Стрілку кресли олівцем під лінійку!
22.04.2020
Виконай завдання у рожевому зошиті та в збірнику «2000 вправ».
Цікаві тестові завдання:
24.04.2020
Розв’яжи задачі усно:
Запиши у зошит в 2 стовпчики. Пригадайте: 1см=10мм, 1дм=10см=100мм.
1см 5мм=...мм
5см 8мм=...мм
9см 8мм=...мм
3см 7мм=...мм
45см=...дм...см
84см=...дм...см
49см=...дм...см
1дм 3см=...см
4дм 8см=...см
8дм 5см=...см
6дм 9см=...см
67мм=...см...мм
73мм=...см...мм
81мм=...см...мм
Дякую, що виконали всі завдання! Оцініть свою роботу! Чи все вам вдалося?
🟢 - Легко і швидко все виконав ( виконала)!
🟡 - Виникали труднощі, була потрібна допомога!
🔴 - Важкі завдання, поки що не справився (справилась)!
Уважно прочитай правила побудови відрізків.
Письмове завдання:
Накресли відрізок АВ довжиною 10 см. Підпиши.
Накресли відрізок CD довжиною 100мм.Підпиши.
Накресли відрізок KN довжиною 1 дм. Підпиши.
Який висновок можна зробити?
Письмове завдання:
Запиши у зошит:
2дм = ... см
5дм= ....см
10 дм = ... см
1 см = ... мм
8см = ... мм
10см = ... мм
Письмове завдання:
Розв’яжи приклади. Запиши у зошит. Спробуй запам’ятати їх. Попроси батьків перевірити.
7+3= 10-3= 6+4= 10-4=
8+3= 11-3= 7+4= 11-4=
9+3= 12-3= 8+4= 12-4=
9+4= 13-4=
Пригадай задачі на знаходження суми. Вони розв’язуються за допомогою дії додавання!
А сьогодні ми познайомимось з задачами на знаходження невідомого доданку.
1. Скільки всього лампочок? Скільки лампочок біля коробки? Де решта лампочок?
Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.
10 - 4 = 6(л.)
Відповідь: 6 лампочок у коробці.
Розглянь схеми задач на знаходження невідомого доданку (першого і другого). Такі задачі ми розв’язуємо за допомогою дії віднімання : від суми віднімаємо відомий доданок!
Розглянь схеми задач на знаходження невідомого доданку (першого і другого). Такі задачі ми розв’язуємо за допомогою дії віднімання : від суми віднімаємо відомий доданок!
Письмове завдання:
Придумайте дві задачі:
1) на знаходження першого невідомого доданку,
2) на знаходження другого невідомого доданку. У зошит запишіть коротку умову, розв’язок і відповідь.
29.04.2020
Розглянь таблицю чисел першої сотні.
Назви числа другого десятка.
Назви числа восьмого десятка.
1) Скільки всього чисел у сотні?
2) Скільки всього десятків у числі 100?
3) Назви найменше і найбільше число першої сотні.
4) Назви числа, які стоять між 35 і 42; між 78 та 83.
5) Яке число є трицифровим?
6) Які числа мають 3 десятки?
2. Назви кількість десятків і кількість одиниць у кожному числі.
Яке число має найбільше десятків? А яке число має найменше?
1. Розгляньте, як виконано додавання. Обчисліть за зразком.
27 + 50 =...
64 + 30 =...
2. Розгляньте, як виконано віднімання. Обчисліть за зразком.
36 - 30 =...
94 - 40 =...
3. Розгляньте, як виконано додавання. Обчисліть за зразком.
56 + 3 =...
71 + 8 =...
4. Розгляньте, як виконано віднімання. Обчисліть за зразком.
87 - 5 =...
36 - 4 =...
1. Розгляньте, як виконано додавання. Обчисліть за зразком.
45 + 22 = ...
54 + 13 = ...
Вичвчи правило:
Під час додавання двоцифрових чисел до десятків додають десятки, до одиниць — одиниці. Потім додають отримані результати.
2. Розгляньте, як виконано віднімання. Обчисліть за зразком.
44 - 12 = ...
36 - 11 = ...
Вичвчи правило:
Під час віднімання двоцифрових чисел від десятків віднімають десятки, від одиниць — одиниці. Потім додають отримані результати.
МАТЕМАТИКА
Довідничок
«На 3 менше» означає «стільки ж, але без трьох». Це задача на зменшення числа на декілька одиниць.
«На 6 більше» означає «стільки ж і ще 6». Це задача на збільшення числа на кілька одиниць.
Виконай завдання у рожевому зошиті та в збірнику «2000 вправ».
Цікаві тестові завдання:
🟢 - Легко і швидко все виконав ( виконала)!
🟡 - Виникали труднощі, була потрібна допомога!
🔴 - Важкі завдання, поки що не справився (справилась)!
Математика
Завдання для дистанційного навчання у період
з 13 квітня по 17 квітня
14.04.2020
Яку крашанку обрали собі дітки?
Алгоритм віднімання в межах 100 виду 74-40=
74-40= (70+4)-40= (70-40)+4= 30+4= 34
74-40= (70+4)-40= (70-40)+4= 30+4= 34
Попрацюй усно
65-30= 42-20= 72-60=
56-40= 87-60= 65-30=
98-50= 99-70= 59-20=
Попрацюй письмово
55-30= 88-40= 57-30=
66-20= 99-60= 29-10=
33-20= 78-20= 46-30=
Задача
Оксана посадила 11 цибулин тюльпанів, а Олег 5 цибулин тюльпанів.
На скільки цибулин тюльпанів менше посадив Олег, ніж Оксана?
Розв’язання
11-5=6(ц.)
✏️Склади задачу за зразком про писанки та крашанки. Запиши в зошит. Дотримуйся правильного оформлення.
Виконай завдання в збірнику «2000 завдань».
15.04.2020
Виконай завдання в збірнику «2000 завдань».
15.04.2020
Розглянь малюнок. Дай кожній дитині ім'я. Визнач і запиши у зошит, скільки грошей у кожної дитини.
Найменша геометрична фігура - це точка.
Відрізок має початок і кінець.
Промінь має початок і не має кінця.
Лінія не має ні початку, ні кінця.
Лінії поділяють на прямі, криві, ламані,
горизонтальні, вертикальні, похилі.
2. Накресли усі ці геометричні фігури у зошит.
3. Згадай: 1см=10мм, 1дм=10см,
1м=100см, 10 дм =100мм.
горизонтальні, вертикальні, похилі.
4. Накресли відрізки довжиною:
3см, 8см, 1дм, 1дм2мм, 1дм 1мм.
Пам’ятай, що всі креслення виконуються чітко, охайно, простим олівцем та під лінійку!
Пам’ятай, що всі креслення виконуються чітко, охайно, простим олівцем та під лінійку!
5. Встав числа замість крапок:
1 см=...мм 2 дм=...см 1 дм 4 см=...см
4 см=...мм 7 дм=...см 2 дм 8 см=...см
6 см=...мм 8 дм=...см 37 см=...дм...см
Виконай завдання в рожевому зошиті з математики ст.44-45
Виконай тестове завдання:Математика
Завдання для дистанційного навчання у період
з 6 квітня по 10 квітня
07.04.2020
Пригадайте правило:
Прочитайте правило та повторіть його.
Розряд - це місце (позиція) цифри у записі числа. Розряди відраховують справа наліво. На першому місці справа - це розряд одиниць. На другому місці - це розряд десятків.
Виконайте завдання.
Наприклад: 26 = 2 дес. 6 од.
Наприклад: 26 = 2 дес. 6 од.
1. Запишіть у зошит скільки десятків і скільки одиниць
в числах:
в числах:
45, 89, 96, 54, 48, 74, 67.
2. Розкладіть числа на суму розрядних доданків і запишіть
у зошит: 22, 46, 47, 19, 73, 28, 76.
2. Розкладіть числа на суму розрядних доданків і запишіть
у зошит: 22, 46, 47, 19, 73, 28, 76.
Наприклад: 64 = 60 + 4
3. Знайдіть суму чисел і запишіть у зошит:
24 +3; 65 +3; 32 +7; 76 +2.
Міркуйте так:
35 + 3 = (30 + 5) + 3 = 30 + (5 +3) = 30 + 8 =38
Міркуйте так:
35 + 3 = (30 + 5) + 3 = 30 + (5 +3) = 30 + 8 =38
4. Знайдіть різницю чисел і запишіть у зошит:
37 – 6; 78 – 5; 66 – 4; 98 – 7.
Зі збірника "2000 вправ та завдань" виконай сторінки 23, 26,27.
Зі збірника "2000 вправ та завдань" виконай сторінки 23, 26,27.
08.04.2020
Віднімання чисел частинами.
Віднімання чисел частинами.
Я записала відео для вас, послухайте пояснення:
Розв'яжи приклади усно, подаючи від'ємник у вигляді суми зручних доданків.
12 - 5 = 12 - 2 - 3= 7 15 - 6 =13 - 7 = 13 -3 - 4 = 14 -8 =
Пригадайте назви геометричних фігур.
Розв’яжи задачі:
Розв’язок та відповідь запиши у зошит.
Немає коментарів:
Дописати коментар