Тиждень: НАВІЩО МИ ЇМО?
Орієнтовні дослідницькі запитання:
● Навіщо ми їмо?
● Як визначити корисну і шкідливу їжу?
● Як поводитись за столом під час споживання їжі?
Я досліджую світ
Роздивись малюнок та продовж речення: "Мені їжа дає..."
Виконай завдання в зошиті на сторінках 36-39.
Дайте відповіді на ці питання:
- Чи любите ви їсти?
- Як ви гадаєте, навіщо ми їмо?
- Яка користь від їжі?
- Чи будь-яка їжа корисна для людини?
- Чи вся їжа смачна? А може смачна їжа бути шкідливою?
- Як ви гадаєте, чому варто обмежувати вживання смачної, але не надто корисної їжі?
- Які емоції викликає у вас процес вживання їжі?
- Як ви гадаєте, скільки разів на день потрібно їсти, а скільки води потрібно випивати?
- Що, крім енергії та сил, має давати нам їжа?
Прочитай, як покращують твоє здоров’я овочі та фрукти:
Розглянь, як їжа подорожує твоїм організмом!
Подивіться відеоролік "Як їжа впливає на ваш мозок"!
Який висновок можна зробити?
Формування поняття «Шкідлива їжа»
🍬🍬🍬 Бесіда
– Є чимало смачної їжі, яка шкідлива для дитячого організму.
🍬🍬🍬Обговорення матеріалів стенду «Шкідливий цукор»
Розглянь картинку і дізнайся, скільки цукру містять твої улюблені напої.
Подивіться відеоролік про те як цукор впливає на мозок!
Пам’ятка
«10 найшкідливіших продуктів харчування»
1. Жувальні цукерки, пастила, «мейбони», «чупа-чупси». Мало того, що цукор псує зубну емаль, хімічні добавки і фарбники, які містяться в подібних продуктах у величезних кількостях, завдають удару по всьому організму.
2. Чіпси, як кукурудзяні, так і картопляні, – дуже шкідливі для організму. Чіпси – це ніщо інше, як суміш вуглеводів і жиру, в оболонці барвників і замінників смаку. Нічого доброго не принесе поїдання картоплі фрі.
3. Солодкі газовані напої – коктейль з цукру, хімічних речовин і газів прискорює розподіл по організму токсинів. Кока-кола, наприклад, чудовий засіб від вапняного накипу і іржі. Газовані солодкі напої шкідливі і високою концентрацією цукру – в еквіваленті чотири-п'ять чайних ложок, розбавлених у склянці води. Тому, утамувавши спрагу такою газованою водою, ви вже через п'ять хвилин знову захочете пити.
4. Шоколадні батончики. Хоча в чистому вигляді какао вельми корисне, в шоколадних плитках, які надходять до нас у продаж, чисте какао міститься в мінімальних кількостях.
5. Сосиски і ковбаси. М'ясні делікатеси містять так звані приховані жири (свиняча шкірка, сало, нутряний жир), все це вуалюється ароматизаторами і замінниками смаків. Багато виробників м'ясних продуктів використовують трансгени. Так сосиски, сардельки, ковбаси на 80% (!) складаються з трансгенної сої. Деякі замінники смаку і зовсім визнані канцерогенними.
6. Жирне м'ясо сприяє утворенню бляшок холестеринів на судинах, що прискорює старіння організму, веде до виникнення серцево-судинних захворювань.
7. Майонез містить величезну кількість жирів і вуглеводів, а також барбників, підсолоджувачів, замінників. До шкідливих продуктів належить не лише майонез, але і кетчуп, різні соуси і заправки, в широкому асортименті представлені на прилавках наших магазинів. Вся річ у тому, що саме в цих продуктах натуральних компонентів найменше. А можливі наслідки споживання "смачної хімії" навіть не досліджені до кінця.
8. Локшина швидкого приготування не представляється нам сьогоднішнім дивом. Смачна, поживна, а головне – не вимагає часу на приготування. Але над "дивом" свого часу добре попрацювали хіміки, нічого не залишивши від натуральної муки.
9. Сіль порушує соле-кисловий баланс в організмі, сприяє скупченню токсинів. І хоча повністю відмовлятися від солі медики не рекомендують, скоротити кількість соленосців в своєму раціоні все-таки варто.
10. Алкоголь навіть в мінімальних кількостях заважає засвоєнню вітамінів. Окрім цього – завдає удару по системі травлення. А ще спиртомісткіпродукти – рекордсмени з кількості калорій.
Українська мова
Робота з ребусами:
Розгадай ребуси. Запиши слова відгадки у зошит. Познач голосні та приголосні звуки.
Формування поняття «корисна їжа»
Абетка корисних продуктів
А – абрикос, ананас, айва, авокадо, арахіс
Б – банан, бобові, базилік, буряк, баклажан,
В – вода (негазована), виноград, варення, вінегрет,
Г – голубці, груші, горіхи, горох, галетне печиво, гарбуз,
Ґ – ґоґель-моґель
Д – диня, джем, десерт (фруктово-ягідний)
Ж – желе, жовток
З – запіканка (сирна), заливне
І – ікра, імбир, інжир
Й – йогурт
К – каша, кефір, кисіль, компот, курятина, крільчатина,
Л – лимон, лайм, лаваш
М – молоко, малина, масло, морс, мед, манго, меліса,
Н – налісники (з сиром та фруктами)
О – омлет, огірки, ожина, олія, окрошка
П – помідор, петрушка, пастернак, персик, плов,
Р – риба, рагу (овочеве), ряжанка, родзинки, ревень
С – суниця, салат, слива, суп, смородина, сир, спаржа,
Т – томати, тефтелі
У – узвар
Ф – фініки, фісташки
Х – хліб, хурма, холодець
Ц – цибуля, цукати
Ч – черешня, чай, чорниця, часник
Ш – шніцель (нежирний), шпінат
Щ – щербети (напої на основі соків), щі, шавель
Ю – юшка
Я – яблука, яловичина (нежирна), ягоди, язик (відварний)
1.Пригадай правило переносу слів.
Слова з рядка в рядок переносяться по складах.
Слова з рядка в рядок переносяться по складах.
Наприклад: кни-га, ва-лі-за, шко-ла.
2.Пригадай правило переносу слів.
Склад з однієї букви не переноситься і не залишається у попередньому рядку.
Склад з однієї букви не переноситься і не залишається у попередньому рядку.
Наприклад: огі-рок, ака-ція, яго-да.
3. Пригадай правило переносу слів.
Якщо у слові є збіг приголосних, то переносити можна так: пар-та або па-рта, гніз-до або гні-здо,сес-тра або сест-ра, се- стра.
Якщо у слові є збіг приголосних, то переносити можна так: пар-та або па-рта, гніз-до або гні-здо,сес-тра або сест-ра, се- стра.
✏️Потренуйся: Запиши у зошит слова, поділяючи їх для переносу: весна, береза, тепло, квітки, ластівка, капає, овіяв, медунка, підсніжник, шпаківня.
4. Пригадай правило переносу слів.
Односкладові слова не переносяться.
Односкладові слова не переносяться.
Наприклад: стіл, клен, міст.
5. Пригадай правило переносу слів.
Знак м’якшення (ь) і апостроф при переносі слова від попередньої букви не відривається.
Знак м’якшення (ь) і апостроф при переносі слова від попередньої букви не відривається.
Наприклад: бу-рулька, буруль-ка, цибуль-ка, цибуль-ка, тюль-пан, по-лум’яна,полум’-яна, полу-м’яна, пам’-ять, па-м‘ять.
✏️Потренуйся: Запиши слова у зошит та поділи для переносу: берізонька, зелененька, гороб’ятко, пом’якшив, прив’яла.
6. Пригадай правило переносу слів.
Буквосполучення йо при переносі не розривається.
Наприклад: ма-йор, ра-йон,бо-йовий, бойо-вий.
7. Пригадай правило переносу
Не можна розривати сполучення літер
дж, дз, які позначають один звук.
Наприклад: ґу-дзик, хо-джу.
Наприклад: ґу-дзик, хо-джу.
Переглянь мультфільм, який ще краще пояснить тобі про перенос слів з рядка в рядок. Переходь за посиланням.
Фотографії ваших тренувальних вправ чекаю у вайбері!
А тепер цікаве тестування (пам'ятайте, що посилання дійсне до 5 квітня 18.00)
Фотографії ваших тренувальних вправ чекаю у вайбері!
А тепер цікаве тестування (пам'ятайте, що посилання дійсне до 5 квітня 18.00)
Мовленнєва активність «Цікава їжа»
Скоромовки про їжу та харчування
Вивчи дві скоромовки і розкажи їх батькам, а я чекаю відео!!!
Черепаха чаплю ввечері
Пригощала чаєм з печивом.
🍒🍒🍒
Горох у городі виріс небувалий...
Горобці город пограбували.
🍒🍒🍒
Миші в шафі шаруділи,
Шість шарфів шерстяних з’їли.
🍒🍒🍒
Ведмедику-ледащо,
Вліз на пасіку нащо?
Буду джмеликом дзизчати,
Буду меду куштувати.
🍒🍒🍒
А дідусь Опанас
Нам купив ананас.
Тож приходьте до нас -
Почастуємо вас.
🍒🍒🍒
Мавпенятко мовить: «Мамо,
Масла, моркви, маку мало.
Миска, мамочко, мілка,
Мало містить молока.»
МАТЕМАТИКА
Склади задачі та запиши у зошит розв’язок та відповідь.
Повтори склад чисел першого десятка.
Скільки треба додати до числа, щоб вийшло 10?
4 + ? = 10 6 + ? = 10
5 + ? = 10 8 + ? = 10
1 + ? = 10 9 + ? = 10
7 + ? = 10 10 + ?=10
👉🏻https://www.liveworksheets.com/ts12739va
👉🏻https://www.liveworksheets.com/xq28606fl
Передивись відео про додавання одноцифрових чисел з переходом через деяток.
Додавання з переходом через 10
1.Якщо додаємо 2 одноцифрових числа і в результаті отримуємо двоцифрове, таке додавання є з переходом через десяток.
2.Правило додавання:
друге число розкладаємо на 2 доданки, щоб:
1) доповнити перше число до 10;
2) потім додати решту (з другого доданка).
Наприклад: 7+8=7+3+5=10+5=15
Спробуємо усно розвязати подібні приклади:
9 + 2 = 9 + 5 =
8 + 4 = 7 + 6 =
8 + 4 = 7 + 6 =
(Перевіряємо: 11, 12, 14, 13, якщо у вас вийшли такі відповіді - то ви правильно міркували і розв'язали.)
А тепер виконайте завдання в збірнику "2000 вправ та завдань" на сторінці 22.
Коли зустрінемось в ZOOM, проведу для вас математичний диктант! Вам потрібно виготовити картки з числами від 11 до 20!
🌈🌈🌈А тепер творче завдання!!! Попрацюємо ручками! З пластиліну створіть корисні овочі і фрукти, які ви залюбки вживаєте!!!
Дуже цікаво, що ж у вас вийшло?! Чекаю фото на вайбер!!!
🍏🍌🍒🥝🥬🧄🧅🥒🍅🍑🍉🍎🍐🍇🥭🍆🌶🌽🥑🍍🍓🍊🍋🥥🥦🥕🥔🧀🍳🥗🥜🌰🥛🍈🍓🍇🍉🍌🍏🍎
Фотовиставка ваших робіт:
Ось такі корисні страви до смаку нашій Валерії Кваснєвській:
Чернега Євгеній створив ось цю красу, не віриться, що вони пластилінові!!!
А це вже справжня їжа!!! Так мама Ірина цікаво та корисно годує свого синочка Женю! На яку пташку вам схоже?
Діти опрацьовують матеріал з допомогою батьків:
Лисецька Амелія і мама Надія!!
Безносюк Валерія і мама Тетяна!
Холмогоров Рома і мама Марія!!!
Саожнікова Ангеліна і мама Ольга!
Лисецька Амелія Дуже швидко вивчила скоромовки!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар