понеділок, 6 квітня 2020 р.

Тиждень: СВІТ РОСЛИН

Завдання для дистанційного навчання у період з 6 квітня по 10 квітня 

Щоб дізнітися, де заховалися цікаві завдання

 з математики та української мови - тисни на посилання:

Стіна слів "Світ рослин"

Дослідницькі запитання:

  • Чому  не може жити без рослин?
  • Що потрібно рослинам для життя?
  • Що спільного між усіма рослинами?
  • Як берегти рослини?
  • Чи є рослини живими?

Завдання:

  1. Ознайомити учнів з різноманітністю рослинного світу.
  2. Розкрити взаємозв’язки між неживою природою і рослинами; між рослинами і людиною.
  3. Формувати вміння досліджувати, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  4. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
  5. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати й робити висновки.

Стіна слів

                             
                             
                                 


Я досліджую світ

06.04.2020 (Мовно-літературна галузь)

Прочитайте самостійно або попросіть батьків прочитати вам про біологічний календар.

Весна... Все навкруги змінюється, як у калейдоскопі — ще не так давно галявини були вкриті снігом, а вже на них розцвітають підсніжники, потім у лісі з’являються блакитні озерця пролісків, починають розпускатися фіалки...

❔Як дізнатися без календаря, коли який місяць розпочинається?

Часто кажуть про початок весни за календарем (1 березня) і про початок біологічної весни (пробудження природи). Саме початок весни в природі і є початком справжньої весни. Адже весна, як і інші пори року, може запізнюватися чи приходити надто рано. А рослини ітварини про наш календар не знають, тому й користуються власним, біологічним, календарем. Насправді, біологічний календар правильніший, природніший. Уявіть:

🕊 пташка прилетіла до рідного краю, а там ще вся земля вкрита снігом, що ж вона їсти буде, куди від холоду заховається;

🦋метелик вилетів на вулицю, а там ще холодно, тож замерзне він, скрутно йому буде без їжі.

Ми й самі цей календар враховуємо, коли одяг для прогулянок на вулиці готуємо: мижне вдягнемо легеньку курточку, навіть якщо за календарем вже середина квітня, а на вулиці ще холодно.

Зараз ми говоритимемо про біологічний час приходу весни: саме його беруть за основу люди, коли вирішують, чи вже час землю орати, зерно сіяти, розсаду в ґрунт висаджувати.🌱🌿☘️🌾

🔸 Пригадайте, як цього року розпочиналася весна.

🔸Чи вчасно вона прийшла? Чи запізнилася? А можливо, ознаки весни з’являлись іще взимку?

🔸Які ознаки весни ви вважаєте головними (адже відлига може бути і взимку)? Чому?

🔸Навіщо нам знати, коли приходить біологічна весна?

🔸Коли варто користуватися звичайним календарем, а коли треба враховувати біологічні ознаки весни? Чому? Здійснімо прогулянку сюжетною картиною.




❔Чи можна сказати, який місяць весни на ній зображено?
❔Які ознаки допомагають нам це зробити?
Вигляньте у віконечко!
❔ Чи схожа весна навколо нас на зображену на картині? Чим саме?
❔Чи можуть рослини бути ознакою весняного місяця?
❔Чи однаково виглядають рослини у різні весняні місяці?
❔ Що роблять діти на картині?
❔Хто кому допомагає?
❔Чи розмовляють вони? Про що?
❔Поміркуйте, чому саме навесні так багато роботи з догляду рослин.

Спробуй зіграти в гру та визначити ознаки різних пір року:
👉🏻 https://learningapps.org/watch?v=p2utuchz520

07.04.2020 (мовно-літературна галузь) Мовленнєва активність «Знаходимо рослини»

Анаграми
  • ВІКТИ
  • ЕДРЕОВ 
  • ЩУК 
  • БУД 
  • СИЛЯТ 
  • РУБКИНЬ 
  • БЯЛУОК 
  • ОНРЕЗ 
  • КОАР 
  • ЛИНАКА 

Виконай завдання у посібнику «Від букви до слова» ст.45-48.




Відгадайте загадки, а відгадки НАМАЛЮЙ на аркуші А4.🌈🎨
Під землею птиця кубло звила і яєць нанесла. 
****
Сидить баба на грядках вся закутана в хустках. 
****
На сонечко я схоже і сонечко люблю, до нього повертаю голівоньку свою. 
****
Взимку спить, а влітку шумить. 
****
Взимку – як влітку, влітку – як взимку. 
****
Без рук, без ніг, без черева – залізе на дерево. 
****
Зубів не має, а кусає. 
****
Влітку виростають, а восени опадають. 
****
Червона, солодка, пахуча, росте низько, до землі близько. 

Спробуй придумати власну загадку. Запиши її і відгадку в зошит.

08.04.2020 Образотворче мистецтво

Намалюй "Вербові котики" (олівці, акварель, гуаш)


Свої роботи завантажуй на Padlet!padlet.com/6837020/Shvets
Весняни цикл свят - презентація з різне

*Гагілки - це обрядові весняні пісні!
Сподобався вірш? Вивчай напам'ять, а відео викладай в Padlet! padlet.com/6837020/Shvets

10.04.2020 (природнича галузь)
Подивись відео та запам’ятай, які рослини ми називаємо дикорослі, а які культурні.

Бесіда «Природа і ми»

Без рослин неможливо було б уявити життя людини. Адже ми не тільки вживаємо їх у їжу, а й завдяки рослинам можемо дихати свіжим повітрям. Саме через це їх і називають «легенями» нашої планети. 
Щоб ви краще зрозуміли значення рослин у житті людини, подивіться пізнавальне відео.



Спробуйте відповісти на запитання:
  • Що є «їжею» для рослин?
  • Яка різниця між кущами і деревами, деревами і травами, травам і кущами?
  • Що таке насіння? Чи куштували ви його колись?
  • Із яких частин складаються всі рослин?
  • Чому ми маємо берегти рослини?
Зіграй у гру та дізнайся, як вирощують овочі:
А тепер дізнайся, як ростуть фрукти
Розподіли городину на три групи:

Прочитайте, які ознаки об’єктів живої природи притаманні рослинам?
✅Відчувають сонячне тепло і ростуть.
✅Рослини дихають (для цього у них є листочки).
✅ Усе живе обов’язково народжується, росте, потім дає життя наступному
поколінню. (Діти рослин — це паростки, які з’являються, коли проростає насінинка. В однієї рослини може бути дуже багато діток, але не всі вони зможуть стати великими деревами).
✅ Для життя рослинам потрібна енергія.
✅ Рослини відчувають, коли їм боляче, холодно, спекотно, вони радіють і лякаються
так само, як і ми.

Звісно, побачити, що рослини відчувають, дуже складно. Тож перегляньте відео про те, як мімоза лякається — скручує свої листочки, коли її торкаються. Потім листочки поступово розправляються.
Подивіться відеоролик, та дайте відповідь , про які живі організми розповідається.
Виконуємо дослідження!!!









Ви вже отримали завдання посадити цибулину, та щодня вимірювати довжину її зеленого листя. Доглядайте за нею: поливайте, нехай стоїть в теплі, на сонечку!
А також, ви повинні проросттим квасолинку так, як я вам розповідала під час конференції в ZOOM!
Фотографіями діліться з нами в Padlet! padlet.com/6837020/Shvets

Зошит "Я досліджую світ" ст.40-43.

10.04.2020 (технологічна галузь)
З кубиків Лего створи будь-яку рослину, а ми спробуємо відгадати назву! Фото завантажуй в Padlet!padlet.com/6837020/Shvets


  

 

 









Немає коментарів:

Дописати коментар

ВІТАЮ ЗІ СВЯТОМ ОСТАННЬОГО ДЗВОНИКА!          Мої маленькі дітки! Ось і закінчився перший рік вашого навчання! Ви справились з усі...